صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

Odd Planet Episode یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Odd Planet Episode دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی محبوب مدیریت مزرعه Farm Frenzy 4

سری بازی های Farm Frenzy یکی از محبوب ترین و اعتیاد آور ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک مزرعه داری ولی به شیوه ای متفاوت توسط شرکت معروف بازی سازی Alawar ساخته شده است. در این نسخه از بازی شما به کشور بسیار زیبا و سرسبز به نام ماداگاسکار( Madagascar ) سفر می کنید و در آن جا شروع به مزرعه داری و مراقبیت از حیوانات و کسب در آمد می کنید. از جمله امکانات افزوده شده در این نسخه می توان به دو مده شدن آن ( Endless و Career ) , تغییر شکل حیوانات ، بهبود یافتن گرافیک ، بیشتر شدن مراحل ( ۹۰ مرحله ) و… اشاره کرد

 

Farm Frenzy 4 دانلود بازی محبوب مدیریت مزرعه Farm Frenzy 4

 

.: ادامه مطلب :.

بازی سرگرم کننده بیلیارد – Portable 3D Live Pool v2.32

 

۳D Live Pool از زیباترین نرم افزارهای شبیه ساز بازی بیلیارد میباشد که میتواند به شکل یک بازی سرگرم کننده و جذاب ساعتها شما را مشغول کند ضمن آن که به واسطه آن حقیقتا میتوان تجربه بیشتری در محیط نیمه واقعی کسب نمود و در عین حال بازی را هم بدون هیچگونه خرج اضافه ای فرا گرفت .
در این شبیه ساز کلیه حرکات توپ و اثرات برخورد چوب با توپها ، برخورد توپها با یکدیگر و لبه های میز و … کاملا مطابق قوانین فیزیکی و به صورت صحیح صورت میگیرد و بازی کننده میتواند اثرات سرعت توپ در برخورد با یکدیگر و انعکاس آنها در بر خورد با میز را به خوبی مطالعه نماید . بازی میتواند به صورت یک نفره یا دو نفره و آنلاین انجام شود ( که البته مورد آخر توسط ما تست نگردیده است ) در هر نوبت حرکت زاویه چوب به صورت سه بعدی و توسط موس قابل تنظیم میباشد و نشانه گیری توب نیز با گرفتن دگمه چپ موس صورت میگیرد . پس از تنظیم زاویه و نشانه گیری توپ ، با گرفتن دگمه Ctrl میتوانید توسط موس ضربه مورد نظرمان را به توپ وارد آوریم و هر اندازه هم سرعت حرکت موس بیشتر باشد چوب با سرعت بیشتری به توپ برخورد مینماید .
لازم به ذکر میباشد این نرم افزار از گروه بازی های توپ بر روی میز از ۱۱ بازی زیر ، در چهار درجه سختی پشتیبانی مینماید که در ایران غالبا به عنوان بیلیارد شناخته میشوند .
Bonus 15 , Bonus 9 , 3-Bell , 8-Bell , 9-Bell 10-Bell , 15-Bell , Straight , Rotation , BlackJack , BP
نرم افزار Portable ( بدون نیاز به نصب ) میباشد و از نظر امنیتی بدون مشکل ارزیابی گردیده است .

 

3dpool بازی سرگرم کننده بیلیارد   Portable 3D Live Pool v2.32

.: ادامه مطلب :.

بازی جذاب تخته نرد – Backgammon Classic v3.2

با وجود طرفداران فراوان در کشور ما برای بازی تخته نرد متاسفانه بر خلاف بسیاری از بازیها نظیر شطرنج نرم افزارهای کامپیوتری اندکی برای این بازی موجود میباشد . تخته نرد از جمله بازیهایی میباشد که علاوه بر شانس تجربه و آشنایی با استراتژی بازی میتواند در پیروزی بازیکن تاثیر بسزایی داشته باشد و بر خلاف تصور بسیاری از مردم یک بازی فکری و استراتژیک محسوب میگردد .
Backgammon Classic نرم افزاری کوچک و زیبا جهت شبیه سازی بازی تخته نرد میباشد که ضمن آنکه میتواند باعث سرگرمی فراوان دوستان گرامی گردد ، به سبب بازی خوب کامپیوتر به عنوان طرف مقابل میتواند جهت آموزش بازی نیز به کار گرفته شود .این بازی با گرافیک ساده و زیبای خود حتی بر روی سیستمهایی با پایین ترین مشخصات سخت افزاری نیز قابل اجرا میباشد .

 

clasic بازی جذاب تخته نرد   Backgammon Classic v3.2

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:با وجود طرفداران فراوان در کشور ما برای بازی تخته نرد متاسفانه بر خلاف بسیاری از بازیها نظیر شطرنج نرم افزارهای کامپیوتری اندکی برای این بازی موجود میباشد , تخته نرد از جمله بازیهایی میباشد که علاوه بر شانس تجربه و آشنایی با استراتژی بازی میتواند در پیروزی بازیکن تاثیر بسزایی داشته باشد و بر خلاف تصور بسیاری از مردم یک بازی فکری و استراتژیک محسوب میگردد , Backgammon Classic نرم افزاری کوچک و زیبا جهت شبیه سازی بازی تخته نرد میباشد که ضمن آنکه میتواند باعث سرگرمی فراوان دوستان گرامی گردد , به سبب بازی خوب کامپیوتر به عنوان طرف مقابل میتواند جهت آموزش بازی نیز به کار گرفته شود ,این بازی با گرافیک ساده و زیبای خود حتی بر روی سیستمهایی با پایین ترین مشخصات سخت افزاری نیز قابل اجرا میباشد , clasic بازی جذاب تخته نرد Backgammon Classic v3,2 source بازی جذاب تخته نرد Backgammon Classic v3,2 توضیحات: جهت نصب بازی ابتدا از پوشه Setup فایل bc3setup,exe را اجرا فرمایید , و سپس از پوشه Crack فایل Backgammon 3,2 Crack,exe را در پوشه نصب بازی کپی فرمایید و آن را اجرا کنید , دقت داشته باشید در مرحله آخر نصب با برداشتن تیک Launch Backgammon Classic از اجرا شدن خودکار بازی جلوگیری کنید و پس از آن مطابق آنچه در بالا گفته شد بازی را کرک کرده و سپس آن را اجرا کنید, password بازی جذاب تخته نرد Backgammon Classic v3,2پسورد فایل: www,downloadha,com download بازی جذاب تخته نرد Backgammon Classic v3,2لینک دانلود – 1,9 مگابایت | لینک کمکی دانلود بازی تخته, دانلود بازی فکری, دانلود بازی کم حجم,
  • بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4

    بدون شک با دیدن این تصویر خاطرات گذشته ماریو که در کنسول های قدیمی میکرو با هیجان زیاد بازی میکردید برایتان زنده می شود. در حال حاضر با عرضه شدن بازی های فوق العاده مدرن و جدید به بازار بازی های رایانه ای و استیشن های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ گفته می شد که بازی های قدیمی دیگر جایی در خانه های مردم نداشته باشند ولی این نوع بازی ها هنوز هم لذت و هیجان تازه ای به دوست داران خود میدهند.
    هم اینک سایت دانلودها نسخه ۴ این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده است. بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است . شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید. در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید. در آخر امیدواریم از دانلود بازی رایگان ماریو برای همیشه نسخه چهارم که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب ندارد لذت ببرید.

     

    mario بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب:بدون شک با دیدن این تصویر خاطرات گذشته ماریو که در کنسول های قدیمی میکرو با هیجان زیاد بازی میکردید برایتان زنده می شود, در حال حاضر با عرضه شدن بازی های فوق العاده مدرن و جدید به بازار بازی های رایانه ای و استیشن های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ گفته می شد که بازی های قدیمی دیگر جایی در خانه های مردم نداشته باشند ولی این نوع بازی ها هنوز هم لذت و هیجان تازه ای به دوست داران خود میدهند, هم اینک سایت دانلودها نسخه ۴ این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده است, بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است , شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید, در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید, در آخر امیدواریم از دانلود بازی رایگان ماریو برای همیشه نسخه چهارم که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب ندارد لذت ببرید, mario بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4 password بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4پسورد فایل: www,downloadha,com download بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4لینک دانلود – 13 مگابایت | لینک کمکی بازی قارچ خور, بازی قارچ خور برای کامپیوتر, بازی ماریو, بازی ماریو برای کامپیوتر, دانلود بازی با لینک مستقیم, دانلود بازی قارچ خور, دانلود بازی قارچی, دانلود بازی ماریو, دانلود بازی های کامپیوتری, دانلود بازی پرتابل, دانلود بازی کم حجم,
  • بازی بیلیارد Portable Billard Simulator 2009

    امروزه بیلیارد در کشور ما به یکی از مهیج ترین سرگرمی های جوانان تبدیل شده و اکثر شما نمونه ای از این بازی را در کامپیوتر خود نگه داری می کنید.
    تا به حال بازی های گوناگونی در این زمینه ساخته و منتشر شده که غالبآ دارای نواقصی از قبیل : محدود بودن سبک بازی ، محدودیت از نظر تعداد بازیکنان ، محدودیت زوایای تصویر و … بوده اند.
    Billard Simulator 2009 جدیدترین نوع بازی بیلیارد می باشد که در آن نواقص مذکور کاملآ بر طرف شده و با داشتن محیطی جذاب و مهیج به یکی از محبوب ترین ترین بازی ها شما تبدیل می شود.
    در این بازی جدید شما می توانید مانند دنیای واقعی به هر سبکی که علاقه منداید به تنهایی و یا با جمعی از دوستان خود به رقابت بپردازید و اوقات فراغت خود را با آن پر کنید.
    همچنین این بازی به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد که این امکان را به شما می دهد تا آن را در فلش مموری ها بریزید و با خود حمل کنید و در صورت نیاز با وصل کردن مموری خود به کامپیوتر و اجرای بازی، با جمع دوستان و آشنایان لحظات خوب و خوشی را سپری کنید.

     

    biliard2009 بازی بیلیارد Portable Billard Simulator 2009

    .: ادامه مطلب :.

    بازی زیبای استراتژیک Worms 3D بدون نیاز به نصب

    Worms 3D نام بازی استراتژیک جنگی زیبا، پر طرفدار، سرگرم کننده واعتیاد آوری می باشد که توسط گروه Team17 طراحی و توسعه داده شده است که توسط این گروه بصورت سه بعدی برای کامپیوترهای خانگی و کنسول های نسل ۱۲۸ بیتی در نظر گرفته شده است. در این نسخه از بازی تعدادی اسلحه جدید افزوده شده است که عملکرد بعضی از آن ها به صورت کاملا اساسی با اسلحه های پیشین تفاوت دارد. روند بازی به این صورت است که هنگامی که بازی را شروع می کنید، گزینه هایی مانند حالت بازی تک نفره (Single PLayer) ، شروع سریع (Quick Start)، موارد دلخواه (Options) و حالت بازی چند نفره (MultiPlayer) را مشاهده می نمایید. این بازی از سری بازی های ژانر استراتژیک می باشد، شما در برابر یک شخص دیگر یا کامپیوتربا کرمهایی قرار گرفته بصورت تصادفی در مکانهای مختلف روبرو خواهید شد. ماموریت شما استفاده از اسلحه های موجود خود برای پاکسازی تمامی کرمهای مخالف شما می باشد. بعضی از اسلحه ها، تفنگ، بمب، موشک و غیره می باشند. بازی کننده حتی میتواند تیمی از کرمها را مطابق سلیقه خود ایجاد نماید. در حالت بازی تک نفره، ماموریت های بصورت Campaign، آموزشی و به مبارزه طلبیدن (Challenge) وجود خواهند داشت که با کامل نمودن هر یک از آنها می توان موارد، مراحل، صفحات نقشه . صداهای جدیدی را بدست آورد یا به اصطلاح Unlock‌ نمود. با یکبار تجربه این بازی چنان شیفته آن خواهید شد که به این زودی ها از آن دست نخواهید کشید.

     

    Worm 3D بازی زیبای استراتژیک Worms 3D بدون نیاز به نصب

    .: ادامه مطلب :.

    بازی مرحله ای و هیجان انگیز LucyQ Deluxe Game

    بازی LucyQ Deluxe Portable یک بازی مرحله ای بسیار جالب است که حول محور یک داستان کودکانه جالب پیش می رود. شما به عنوان شخصیت بازی هر مرحله با توجه به تصویر کمکی که می بینید وارد مرحله بازی می شوید و تصویری در صفحه می بینید. سمت چپ صفحه تصاویر کوچکی که از تصویر بزرگ بریده شده اند وجود دارند که شما باید جای آنها را در تصویر اصلی پیدا کنید. با اینکه کار ساده ای به نظر می رسد اما پس از گذراندن چندین مرحله تبدیل به یک کار سخت و خسته کننده می شود که باید از تیز هوشی خودتان در جلو رفتن جریان بازی کمک بگیرید. شما برای اجرای خوب این بازی حداقل ۲۵۶ مگابایت رم داشته باشید. کارتگرافیک۳۲ هم جواب کار شما را خواهد داد. یک سی پی یو ی ۸۰۰ مگاهرتزی هم کافی است تا بازی توان اجرا شدن داشته باشد. در ضمن DirectX 7 یا بالاتر هم باید نصب داشته باشید. این بازی روی ویندوز ۹۸ ویندوز ایکس پی , ویندوز ۲۰۰۰ هم اجرا می شود. امیدواریم از دانلود این بازی کامپیوتری لذت ببرید.

     

    lucy game بازی مرحله ای و هیجان انگیز LucyQ Deluxe Game

     

    .: ادامه مطلب :.

    بازی اکشن و هیجانی Portable Astrogeddon بدون نیاز به نصب

    Astrogeddon بهترین بازی اکشن و برنده جایزه از سوی Shareware Industry Awards 2005 می باشد، این بازی هیجانی یک نبرد سیاره ای همراه با انفجارهای متعدد و از نوع بازی های Arcade می باشد که محیط بازی قدیمی را بصورت محیطی جدید و جذاب تبدیل نموده است. ماموریت شما در این بازی، محافظت ازسیاره زمین جدید در برابر ناوگان اهریمنی بیگانگان می باشد. قواعد بازی بسیار ساده هستند: به هرچیزی که می توانید شلیک نمایید و تنها زنده بمانید! بازی Astrogeddon کاملا با گرافیک سه بعدی ارائه شده است که به شما تجربه ای جدید از یک بازی کلاسیک را میدهد. این بازی قابلیت حرکت آزادانه ۳۶۰ درجه را به شما می دهد، انفجارهای مهیب و بیش از ۲۰ نوع فضاپیمای مختلف دشمن و بیش از ۱۰۰ مرحله دشوار و سهمگین از دیگر ویژگی های این بازی می باشند. افزایش قدرت شما شامل ارتقا شلیک توپ، موشک های هدایت شونده و غیر هدایت شونده، و شلیک بصورت ممتد، انفجاری و شعله افکن می باشد.

     

    Astrogeddon بازی اکشن و هیجانی Portable Astrogeddon بدون نیاز به نصب

     

    .: ادامه مطلب :.

    اجرای بازی های پلی استیشن در کامپیوتر – Virtual Game Station 1.41

    آیا تا به حال به فکر اجرای بازی های پلی استیشن در کامپیوتر خود بوده اید؟
    تا به حال نرم افزارهای گوناگونی برای این کار تولید شده اند که هیچکدام موفقیتی جالبی کسب نکرده اند. ولی شبیه ساز VGS کاملترین و قدرتمند ترین و سریعترین این سری از نرم افزارها است که شما با استفاده از این برنامه می توانید اکثر بازی های پلی استیشن ۱ را در کامپیوتر خود اجرا نمائید.در مجموع توسط این نرم افزار دو روش برای اجرای بازیهای پلی استیشن در کامپیوتر وجود دارد.
    - روش اول :
    شما کافی است سی دی بازی مورد نظر را درون سی دی رام کامپیوتر خود قرار داده و بعد با اجرای این نرم افزار به راحتی بازی مورد نظر را در کامپیوتر خود انجام دهید.

    - روش دوم :
    شما می توانید به کمک نرم افزارهایی مانند CloneCD و یا Nero از سی دی بازی مورد نظر Image گرفته و به کمک برنامه های درایو مجازی مانند Clone Drive بازی خود را اجرا کرده و سپس با نرم افزار VGS بازی را درون کامپیوتر انجام دهید که در اینصورت نیازی به قرار دادن سی دی بازی درون سی دی رام نیست.

     

    vgame اجرای بازی های پلی استیشن در کامپیوتر   Virtual Game Station 1.41

    .: ادامه مطلب :.

    لذت مسابقه با ماشین های غول پیکر با بازی جذاب Monster Trucks Nitro 2.1.0

    Monster Trucks Nitro بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ای می باشد که در آن شما توسط کامیون ها و ماشین های بسیار بزرگ به مسابقه با دیگر کامیون های غول پیکر می پردازید. در ابتدا شما باید سعی کنید تا تمامی مسابقه ها را پیروز شوید تا بتوانید جایزه ی آن ها را بدست آورید! همینطور که مسابقه ها را پیروز شوید ، بر حساب پولی شما نیز افزوده می شود که این خود زمینه ی شرکت در مسابقات حرفه ای تر را فراهم می سازد. در مسابقات حرفه ای شما علاوه بر اینکه جوایز پولی آن ها را بدست می آورید ، به شما مدال های گوناگونی نیز داده می شود. در ضمن فراموش نکنید که برای شرکت در مسابقات حرفه ای ، شما مبلغی پول را برای ورود به این مسابقات پرداخت می کنید که در صورت برنده شدن علاوه بر پولی که از دیگر شرکت کنندگان دریافت می کنید ، پول خودتان نیز به شما پس داده می شود! پس همیشه سعی کنید جزء برندگان این سری از مسابقات باشید.

     

    Monster Trucks Nitro 3 لذت مسابقه با ماشین های غول پیکر با بازی جذاب Monster Trucks Nitro 2.1.0

    .: ادامه مطلب :.

    بازی جنگی و سراسر هیجان Battlestrike Force of Resistance

    در ماه سپتامبر سال ۱۹۴۳ ارتش رایش سوم تقریبا تمامی سرزمین های اروپا را اشغال می کنند. سرزمینهایی که توسط آلمانی ها فتح شده بودند از Brest، شهری واقع در سواحل غرب قاره اروپا تا حومه استالینگراد گسترده شده بودند. گروه های مقاومت متعددی در سرزمینهای اشغالی اروپا فعالیت می کردند. با استفاده از تاکتیک های غافل گیرانه و پشتیبانی از سوی مردم محلی ، آنها می توانستند بصورت موثرتری با تعداد بیشتری از سربازان مجهز و آموزش دیده به مقابله بپردازند.
    دولت بریتانیا  یکی ازبهترین کوماندوهای خود را عازم اروپای مرکزی می نماید. لهستان، لیتوانی، اوکراین و بلاروس کشورهایی بودند که تحرکات مقاومت در آنها بیشرین تاثیر را داشتند. وضایف  انگلیسی ها شامل آموزش و پشتیبانی از چریکهای داخلی جنگنده در جسورانه ترین عملیات های تخریبی و منحرف کننده نظامی بود . در این میان، شما عازم ماموریتی نوعی می شوید که شامل منفجر کردن پل ها، یورش به کاروان های دشمن و جمع آوری مهمات و اسلحه های ضروری می باشد. شخص بازی کننده همچنین در یک دزدی بانک نیز شرکت می نماید و درنهایت نیز یک پایگاه تولید راکتهای V2 را نابود می کند.
    ویژگی های این بازی فوق العاده جذاب را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

     

    dergame بازی جنگی و سراسر هیجان Battlestrike Force of Resistance

     

    .: ادامه مطلب :.

    بازی استراتژیک جذاب Aztec Tribe 1.0.6

    Aztec Tribe بازی بسیار جالب و سرگرم کننده ای می باشد که شما در آن توسط Eons که یکی از افراد قبیله می باشد انتخاب می شوید تا محل مناسبی را برای برقراری سرزمین جدیدی برای قبیله پیدا کنید. شما در این راه باید سختی های بسیاری را متحمل شوید ، به عنوان مثال ممکن است در هنگام جستجوی یک سرزمین با دشمنان بسیاری روبه رو شوید که باید آن ها را نابود و از پای در آورید. یکی از علت هایی که قبیله شما تصمیم به مهاجرت به سرزمین دیگری را گرفته است ، وجود دشمنان بسیار و حمله ی متداول آن ها به قبیله می باشد. پیش از اینکه قبیله شما دشمنانی را داشته باشد ، شما در سرزمینی بسیار آرام با لذت زندگی می کردید. شما در هنگام جستجو باید به کشف معادن و منابع مختلفی که سر راهتان قرار دارد بپردازید تا از لحاظ مادی نیز قبیله تان را ثروتمند کنید و آن ها بتوانند به راحتی سرزمین جدشان را پایه گذاری کنند. پس از به پایان رساندن این ماموریت ، شما به یک استراحت طولانی مدت احتیاج خواهید داشت که افراد قبیله تمامی مقدمات را فراهم نموده اند و منتظر بازگشت شما از این ماموریت هستند.

     

    aztecgame بازی استراتژیک جذاب Aztec Tribe 1.0.6

     

    .: ادامه مطلب :.

    بازی جذاب و کم حجم Shooting Gallety

    بازی Shooting Gallery از آن دست بازیهایی است که مثل آن را زیاد دیده ایم ! در بازی Shooting Gallety کاربر باید با سرعت عمل بالا، اهداف موجود و متحرک در صفحه ی بازی را هدف قرار دهد. خب مشخص است که برای اجرای این بازی نیاز به یک سیستم قوی نیست! شما به راحتی می توانید بر روی هر سیستم قدیمی هم این بازی را اجرا کنید و برای مدتی سرگرم باشید !
     

    shooting بازی جذاب و کم حجم Shooting Gallety

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: بازی تیر اندازی, بازی کم حجم, دانلود بازی رایگان,
  • بازی اعتیاد آور Ragdoll Cannon

    بازی Ragdoll Cannon یک بازی ساده با طراحی ساده و موزیکی فوق العاده جذاب می باشد.  تجربه و تحقیقات نشان داده که بازی های ساده بسیار اعتیاد آور تر از بازی های پیچیده می باشد.  در این بازی تنها کاری که باید بکنید اینه که با موس نشونه بگیرید و آدم ها رو شلیک کنید به محلی که مشخص شده  بزنید! البته همیشه کار به این راحتی که به نظر می رسه نیست ، این بازی به معنای واقعی خلاقانس که دارای ۱۷۰ مرحله می باشد!
     

    canno بازی اعتیاد آور Ragdoll Cannon

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب:بازی Ragdoll Cannon, بازی سبک,
  • بازی شطرنج سه بعدی Real Chess

    این بازی با حجم کم و گرافیک سه بعدی بی نظیری که دارد تعجب هر بیننده ای رو به خود جذب میکند تصور این که این چنین زیبا اما با حجمی کم اندکی دشوار است اما هیچ چیز غیر ممکن نیست! اگر از طرفداران بازی کامپیوتری فکری هستید این بازی شطرنج را از دست ندهید.
    ویژگی های این بازی زیبا شامل :
    - گرافیک بالا کیفیت صدا و تصویر تاپ
    - حجم بسیار کم قابلیت دانلود با سرعت های بسیار پایین
    - قابلیت تنظیم بازی در حالت های آسان, معمولی, سخت, بسیار سخت
    - بازی بدون محدودیت به دلیل کرک شده بودن بازی
    - و…

    chess بازي شطرنج سه بعدي Real Chess

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: بازی شطرنج, بازی شطرنج برای کامپیوتر, بازی شطرنج سه بعدی,
  • بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی – Youda Marina 1.0

    شاید شما هم تا به حال در خیالات خود فکر کرده باشید که می توانستید یک تفرجگاه ساحلی برای خود بسازید و آن را مدیریت کنید و گسترش بدهید تا کشتی ها و قایق های بزرگ و کوچک مشتری دائم شما بشوند. سایت دانلودها این آرزوی شما را با بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی Youda Marina به حقیقت پیوند خواهد زد. بازی تفرجگاه ساحلی از این جا شروع میشود که در ابتدای ورود شما به بازی توسط راهنمای بازی انواع قسمت های بازی به شما اموزش داده می شود و شما با تمامی بخش های بازی و ابزار ها و منو ها آشنا خواهید شد. بازی بسیار بسیار آسان است. شما ابتدا باید یک ایستگاه رادیویی احداث کنید تا بتوانید با قایق ها و کشتی هایی که از ساحل عبور می کنند تماس برقرار کنید و بتوانید آنها را به جای مناسب در ساحل راهنمایی کنید. هر قایق یا کشتی تعداد سرنشینان مشخصی دارد. شما باید در ساحل برای هر تعداد کشتی ها و قایق ها جایگاه پهلو گرفتن بسازید تا آنها کنار آن پهلو بگیرند و مسافر تفرجگاه شما بشوند. حالا شما پس از انجام این کار ها و جذب کشتی ها باید برای بازدیدکنندگان از تفرجگاه خود وسایل تفریحی, بیمارستان, جاده, ایستگاه پلیس رستوران , آتش نشانی و… فراهم کنید تا آنها از سفر خود و اقامت در تفرجگاه شما لذت ببرند. امیدواریم از دانلود رایگان این بازی کامپیوتر لذت ببرید.

     

    Youda Marina 1.0 بازی استراتژی تفرجگاه ساحلی   Youda Marina 1.0

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: بازی Youda Marina, دانلود بازی استراتژیک,
  • بازی جذاب Tower Bloxx Deluxe

     

    شما در Tower Bloxx باید برج هایی را از روی هم قرار دادن طبقات یک ساختمان درست کنید چون وضعیت ساخت و ساز شهر خیلی وخیمه ، شهردار از شما می خواد که شهر رو با ساختن برج ها زیباتر کرده و برای مردم سقفی تهیه کنید! جالب اینجاست که مردم ساکن برج ها قبل از اتمام کار شما در خانه سکونت می گزینند.

    tower downloadha.com بازي جذاب Tower Bloxx Deluxe

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:دانلود نرم افزار خونه سازی, دانلود بازي Tower Bloxx Deluxe,
  • دانلود بازی Vampire Secrets: Eternal Love برای PC

    Vampire Secrets: Eternal Love – یک بازی زیبا با تم ترسناک به سبک HOG است.در این بازی یک گروه حرفه ای متشکل از آدم ربایان با تجربه ماریا ، خواهر کوچک شخصیت اصلی بازی را می ربایند.پس از بررسی مشخص می شود مقر این گروه در ترنسیلوانیاست.در ادامه شما از لندن به ترنسیلوانیا رفته و در پی رمز گشایی مجموعه ای از آدم ربایی ها در اروپای شرقی خواهید بود.در آنجا در میابید که این آدم ربایی ها توسط اهمریمنان خبیث رهبری می شود.تجربه و مهارت خود را به کار بسته ، ماریا را نجات داده و از ادامه تبهکاری ها جلوگیری کنید…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…
     

    Eternal Cover دانلود بازی Vampire Secrets: Eternal Love برای PC

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی Sacred Citadel برای PC

    سرزمین آنکاریا که روزگاری در آن صلح و آرامش برقرار بود، حال به خطر افتاده است. پادشاه شیطان صفت "آشِن" تمام مردم سرزمینش را به بردگی واداشته و سعی دارد به نابودی "سرافیم" که عهد در نگهداری از این سرزمین بسته بپردازد. برای این که بر این پادشاه غلبه نمایید، شما باید خود را به عنوان جنگجویی شجاع به اثبات برسانید. برای این کار از کوه های ترسناک عبور خواهید کرد، مهارت های مردمان زمینی را کسب خواهید نمود و به جمع آوری صلاح های قوی و گنج های با ارزش می پردازید. دوستان خود را جمع کنید و شروع به نبرد کنید! Sacred Citadel دارای چندین نوع مختلف کلاس می‌باشد و هم‌چنین در این بازی می‌توان با استفاده از خصوصیات یک بازی نقش آفرینی به جمع آوری آیتم‌های مختلف پرداخت. علاوه بر این‌ها از دیگر قابلیت‌های موجود در Sacred Citadel می‌توان به داشتن هم‌زمان دو اسلحه و تجارت با همسایگان و اداره مسائل اقتصادی اشاره کرد. داستان Sacred Citadel نیز روایت‌کننده دردسر‌های سه جنگ‌جو در راه مقابله با شیطانی می‌باشد.

    Sacred Citadel PC-FLT

    |کرک سالم RELOADED به پست اضافه شد|

     

    sacred citadel cover دانلود بازی Sacred Citadel برای PC

    .: ادامه مطلب :.

    صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود